Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog

Din min garnier

Publié le par Brian Hepworth

Din min garnier

Ech'su si heureux, quand j'mont din min garnier
Tapissé d'toiles d'araignées
Pour y passer , on n'y a tous les russ'
Ché comme' ech marché aux puch'
J'arvoé l'souv'nir d'mes ancêtr'
Din leu bell'vie champêtr'.

Din min garnier, y a des cartons, des vieux solés,
Des viell' marmitt', des vieux livr' et des vieus papiers
Pis des mazill' ed zou ch'l'escalier
Des vius outius, bien lourds à manier
Y a m'viell fauqueu' el fauchill' plein d'usur'
Ech pot à sabouret accroché, ach mur.

Din min garnier, y a lamp et des lanternes abandonnées
Ed pis qu'électricité al est arrivée
Cho qu'y a cor ed'pu biau
Ches mes colliers à qu'vaux
L'collier d'em'tit' Bichette, qu'airl'veu s'tête
L'collier d'mint p'tit' farot, aveucq sin garlot à sin cou.

Din min garnier, y a des bell' tit' souris
Aveucq des moustach' et des p'tits yus gris
Quand j'arriv', y m'font fêt',
Y court, y rintr' bien au ciau
Din des vius cotrons ou des vius capiaus.
J'en voudrais jamais fair' ed mau
A des bell' tit' bêtes comm' cho.

Din min garnier, faut vit' travailler
Che petit' araignées, in train d'filer
Miu qu'aveucq in métier à tisser
Ech' l'artist ech'pu grand
y n'pourriu point in fair' autant
Din min garnier, che tout viéseries et antiquités
Qu'j'en voudreu jamais m'séparer.
Ch'souvenir d'mes ancêtres, j'arvoé leu visag'
Y mérit't bien qu'on respecte leu image.
J'su vraiment heureux, quand j'mont' din min garnier
Tapissé d'toiles d'araignées.

Henri Vicard
Né en 1910 près de Frévent, Henri Vicard était paysan d'origine.
Il a trouvé l'inspiration en conduisant ses chevaux dans les champs.
Il a publié un recueil de poèmes "Mes heureux loisirs".

Publié dans ch'tis

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article